Op de radio bij 3FM bij Giel - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Peter Aarts - WaarBenJij.nu Op de radio bij 3FM bij Giel - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Peter Aarts - WaarBenJij.nu

Op de radio bij 3FM bij Giel

Blijf op de hoogte en volg Peter

09 Maart 2016 | Canada, Vancouver

Net een reactie gestuurd naar Giel op 3FM en binnen een paar minuten gaat de telefoon over. En wat denk je? Giel aan de telefoon :-)
Toch leuk om zo nog eens op de radio te komen in Nederland. :-)

  • 09 Maart 2016 - 08:04

    Karen:

    Grappig. Had ik laatst ook.
    Waar ging het over?
    Is het nog terug te luisteren?

  • 09 Maart 2016 - 08:04

    Karen:

    Grappig. Had ik laatst ook.
    Waar ging het over?
    Is het nog terug te luisteren?

  • 10 Maart 2016 - 04:41

    Peter Aarts:

    Ik had gereageerd op het nieuws dat er heel veel vluchtelingen in Canada worden opgenomen.
    Ik schreef dat ik me afvroeg hoe daar morgen op het werk op zou worden gereageerd.
    En prompt daarop de telefoon :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Actief sinds 23 Okt. 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 7856

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 15 April 2016

Peter goes Canada

Landen bezocht: