Wandeling "Big Cedar and Kennedy Falls" - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Peter Aarts - WaarBenJij.nu Wandeling "Big Cedar and Kennedy Falls" - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Peter Aarts - WaarBenJij.nu

Wandeling "Big Cedar and Kennedy Falls"

Blijf op de hoogte en volg Peter

20 Maart 2016 | Canada, Vancouver

Vandaag weer een wandeling gemaakt, genaamd "Big Cedar and Kennedy Falls".
De beschrijving vind je hier:

De route was in het begin minder leuk (gravel paden), maar na verloop van tijd veranderde dat in een wat moeiljkere wandeling, waar regelmatig bomen over het pad liggen en beekjes moeten worden doorkruist.

Al met al een leuke wandeling, hoewel de knieen deze keer erg protesteerden (terwijl de afstand best meeviel).
De totale afstand was omgeveer 14 km.

• 08 April 2016 - 16:27

Paul Roelofs:

Nou Peter,
    Da's toch wel effe wat anders dan ons rondje tussen de middag!
    Jij zal je straks wel een beetje in moeten houden anders zijn we binnen 20 minuten al terug en krijg ik m'n bammetjes niet op ;)